Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
1 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej. Już w trakcie budowy nowej nitki ul. Spichrzowej, na wysokości stacji kolejowej Gorzów Wielkopolski Wschodni, na stałe została zamknięta ul. Teatralna, wcześniej często wybierana przez mieszkańców jako przejazd alternatywny do ul. Warszawskiej. W tym tygodniu wykonawca przebudowy planuje wylewanie asfaltu, także ostatniej tzw. warstwy ścieralnej i porządkowanie ulicy. Prowadzone będą prace brukarskie oraz wykonane zostaną schody, łączące drogę z parkingiem przy teatrze. Planowane są również frezowanie oraz rozbiórka nawierzchni na pozostałym odcinku ulicy. Ważna wiadomość dla kierowców jest taka, że miasto zapowiedziało wprowadzone oznakowania, które umożliwi ruch pojazdów nową drogą.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
2 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
3 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
4 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
5 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
6 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
7 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
8 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
9 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
10 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
11 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
12 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
13 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
14 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
15 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
16 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
17 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
18 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
19 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
20 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
21 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
22 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
23 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Fot. Radosław Łogusz / Agencja Wyborcza.pl
24 z 24
Zupełnie nowy odcinek ul. Spichrzowej kończy za 4,4 mln zł spółka Maldrobud. Kierowcy, którzy na koniec maja będą omijać centrum Gorzowa, wybierając nową nitkę, nie będą musieli skręcać w lewo, w ul. Hejmanowskiej, a pojadą na wprost, gdzie od razu wpadną w tę część przedzielonej ul. Teatralnej, którą dojedziemy do ronda Santockiego i Trasy Nadwarciańskiej.
Wszystkie komentarze