Na działce w dawnym Stilonie pierwszy w Gorzowie N-Park kończy stawiać firma Napollo.
– Ten park to nasze najmłodsze dziecko. To ma być miejsce wygodnych, szybkich zakupów. Oferta ma być na tyle szeroka, aby klient mógł w tym miejsc zrobić zakupy spożywcze, kupić elektronikę, odzież i dodatki. Będą też usługi i restauracje – mówił Sławomir Zawadzki, prezes zarządu Grupy Napollo. Powierzchnia handlowa przyszłego N-Parku to ok. 6 tys. m kw. Będzie też 180 miejsc parkingowych.
N-Park będzie różnił się od typowego centrum handlowego, gdzie wszystko jest pod jednym dachem. Do sklepów zlokalizowanych w takim parku wchodzi się bezpośrednio z chodnika. Nie ma wspólnego łącznika jak w centrach handlowych.
Znajdą się tu m.in. Biedronka, Rossmann, Pepco, KiK, Dealz, RTV Euro AGD i Sinsay, ale także lokale gastronomiczne oraz księgarnia Empik. Dodatkowo: bankomat i paczkomat. N-Park ma być otwarty na koniec października.