Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Na działce w dawnym Stilonie pierwszy w Gorzowie N-Park kończy stawiać firma Napollo.

– Ten park to nasze najmłodsze dziecko. To ma być miejsce wygodnych, szybkich zakupów. Oferta ma być na tyle szeroka, aby klient mógł w tym miejsc zrobić zakupy spożywcze, kupić elektronikę, odzież i dodatki. Będą też usługi i restauracje – mówił Sławomir Zawadzki, prezes zarządu Grupy Napollo. Powierzchnia handlowa przyszłego N-Parku to ok. 6 tys. m kw. Będzie też 180 miejsc parkingowych.

N-Park będzie różnił się od typowego centrum handlowego, gdzie wszystko jest pod jednym dachem. Do sklepów zlokalizowanych w takim parku wchodzi się bezpośrednio z chodnika. Nie ma wspólnego łącznika jak w centrach handlowych.

Przyszły N-Park przy ul. Chemicznej w GorzowiePrzyszły N-Park przy ul. Chemicznej w Gorzowie Fot. Materiały prasowe Napollo

Znajdą się tu m.in. Biedronka, Rossmann, Pepco, KiK, Dealz, RTV Euro AGD i Sinsay, ale także lokale gastronomiczne oraz księgarnia Empik. Dodatkowo: bankomat i paczkomat. N-Park ma być otwarty na koniec października.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.