– Chcieliśmy być wyżej i jestem przekonany, że w czasie rewanżów nasza sytuacja w tabeli będzie się poprawiać. Ciągle chodzi nam po głowach bezpieczne utrzymanie, a więc co najmniej dziesiąte miejsce. To niełatwa misja, ale zespół wierzy w jej zrealizowanie – powtarza trener sulęcinian Łukasz Chajec.
Jeszcze chwilę temu te słowa brzmiały jak niepoprawne marzenie, dziś nasza sytuacja w krótkim czasie może się radykalnie poprawić.
Wygraliśmy we Wrześni 3:2, w najbliższą sobotę gościmy rywali z Krakowa, których przecież w pierwszej rundzie ograliśmy 3:0. Ostatni w tym roku ligowi przeciwnicy aktualnie są na dziesiątej pozycji, czyli tam, gdzie my na koniec lutego chcielibyśmy się znaleźć.
AZS AGH przegrał pierwsze trzy mecze w sezonie, m.in. z Olimpią, ale dalej uzbierał 5 pkt więcej od sulęcinian. Potrafi postraszyć na wyjazdach, o czym np. świadczy zwycięstwo 3:1 nad Ślepskiem w Suwałkach.
Nasi pierwszoligowcy parę razy zapowiadali, że w końcu zaczną regularnie bronić własnej hali, ale do tej pory jakoś okazale to nie wychodziło. Może w sobotę zrobimy nowe otwarcie? Te 3 pkt są arcyważne, świąteczne dni po dwóch ligowych wygranych z rzędu z pewnością będą o wiele bardziej radosne.
– Mieliśmy kłopot z postawieniem kropki nad „i”, ale myślę, że z tym już koniec. Mamy coraz większą świadomość swojej siły i możliwości. Kibice już się przekonali, że w tej lidze często o wszystkim decydują pojedyncze akcje. Niech teraz jak najwięcej z nich będzie na naszą korzyść, choćby jak ostatnio we Wrześni – zakończył trener Chajec.
WYNIKI I PROGRAM 16. KOLEJKI:
OLIMPIA SULĘCIN – AZS AGH Kraków (sobota 22 grudnia, godz. 17, hala I LO w Sulęcinie), Buskowianka Kielce – AZS Częstochowa 3:0, Gwardia Wrocław – BBTS Bielsko-Biała, MCKiS Jaworzno – Lechia Tomaszów Maz., UKS Mickiewicz Kluczbork – Krispol Września, KPS Siedlce – Stal Nysa, Norwid Częstochowa – Ślepsk Suwałki.
Osiem czołowych ekip awansuje do fazy play-off. Drużyny z miejsc 11-14 zagrają o utrzymanie w pierwszej lidze.
Materiał promocyjny partnera
Materiał promocyjny partnera
Materiał promocyjny partnera