Spośród wielu nadesłanych propozycji, komisja konkursowa w Stali wybrała projekt gorzowianina Daniela Dobryniewskiego, który żółto-niebieskim kibicuje od najmłodszych lat.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Gorzów i dziennikarze "Wyborczej" bliżej Ciebie - znajdź nas na Facebooku i gorzow.wyborcza.pl!

Logo znajdzie się m.in. na: plakatach, ulotkach, nośnikach elektronicznych i w internecie, nośnikach reklamy zewnętrznej, gadżetach promocyjno-reklamowych i będzie wykorzystane do celów promocyjnych, identyfikacyjnych oraz reprezentacyjnych.

- Kibicem Stali Gorzów jestem od dziecka. Mój tata zabierał mnie na mecze żużlowe kiedy jeszcze jeździłem w wózku, więc wzięcie udziału w takim konkursie było dla mnie naturalną sprawą. Do redakcji przysłałem tylko jeden projekt. Bardzo cieszę się z wygranej. To dla mnie wielki zaszczyt, że w taki sposób będę mógł uczestniczyć w obchodach 70-lecia klubu, na którego stadionie się wychowywałem - powiedział pan Daniel.

Zwycięzca otrzyma od klubu nagrodę w wysokości tysiąca złotych brutto.

Klub Sportowy Stal Gorzów został założony w 1947 roku, a sekcja żużlowa trzy lata później. W najbliższych miesiącach, z okazji kolejnego jubileuszu powstanie m.in. pomnik naszego pierwszego indywidualnego mistrza Polski Edmunda Migosia.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Jarosław Kurski poleca
Więcej